Home » Januarie » Katedraal van liefde

Katedraal van liefde

“As julle mekaar liefhet, sal almal weet dat julle dissipels van My is” (Joh 13:35).

Die belangrikste kenmerk van Christus se kerk hier op aarde is ongetwyfeld die liefde (1 Kor 13:1). Die kerk moet ’n katedraal van liefde wees (Van Ruler), want die kerk is die plek waar die liefde van God vir sondaars op ’n besonderse manier beleef word. En daarmee saam ook mense se liefde vir mekaar. Juis aan ons liefde word ons as kerk herken. Jesus het gesê: “As julle mekaar liefhet, sal almal weet dat julle dissipels van My is” (Joh 13:35).

Daar is ’n legende wat sê die apostel Johannes, die apostel van die liefde wat Jesus se woorde in vandag se vers opgeteken het, het weens sy ouderdom te swak geword om te loop. Hy is deur medegelowiges na die samekomste van die gelowiges gedra. Dan het Johannes ’n vinger opgelig en net gesê: “Kindertjies, ons moet mekaar liefhê.” Dit was sy “preek”.

Die liefde is ons sterkste wapen. Mooi woorde en slim redenasies sal mense nie lank bly beïndruk nie. Maar daar is min mense wat teen die liefde kan bly staan. Laat ons daarom liefhê met die liefde van Jesus, ’n liefde wat nie op eie gewin ingestel is nie, maar wat eerder alles wil gee … selfs tot die dood toe. As mense hierdie liefde verwerp, verwerp hulle nie net vir ons nie. Hulle verwerp vir Jesus …

Vul jou gedagtes, jou optrede, jou gesindheid, vandag met die liefde van Jesus. Die hele wêreld, alle mense, smag na liefde. Van hierdie liefde kan ons die wêreld nooit genoeg gee nie.

Daar is min mense wat teen die liefde kan bly staan.

Here, omskep vandag my huis in ’n katedraal van liefde. Amen.

Johan Cilliers