Klein stappe, maar stappe wat tel

Of julle eet en of julle drink of wat julle ook al doen, doen alles tot eer van God. Moenie aanstoot gee nie, nie aan Jode of aan Grieke of aan die gemeente van God nie. Maak soos ek: ek probeer om almal in alles tegemoet te kom. Ek soek nie my eie belang nie maar dié van baie ander, sodat hulle gered kan word (1 Korintiërs 10:31-33).

Almal wil vrede hê. Almal smag na herlewing en vernuwing. Tog doen min mense iets daadwerkliks om hulle wense waar te maak. Volgens George Barna se navorsing sal 90% van kerkmense byvoorbeeld nooit in hulle lewe een mens tot geloof in die Here lei nie.

Ten spyte van hierdie statistiek kan doodgewone mense egter ’n ongewone lewe leef. Ons kan elke dag se 24 uur doelbewus vir Jesus leef. ’n Lewe van vryheid is regtig vir doodgewone dissipels beskore. Ons moet net ons stukkie pad saam met Jesus oorsteek. Ons moet diep verhoudings met ’n paar mense bou, en verkieslik met mense wat anders as ons is. Só kom God se koninkryk teen die regte spoed, een dag op ’n slag.

Geen roete word ooit voltooi sonder die heel eerste tree nie. Of sonder ’n tweede tree, en ’n derde tree kort daarna nie. Tree vir tree kom alles uiteindelik klaar. Maar dan moet hierdie klein stappe weer en weer herhaal word. Net só kom God se koninkryk in hierdie wêreld. Dit gebeur stil, maar aanhoudend, deur een liefdesdaad op ’n slag. Deur een gebed, een woord van bemoediging, een koersaanduiding in God se rigting, of een tree saam met iemand wat geestelik dood is.

My pa het altyd vir my gesê: “What is worth doing, is worth doing well.” Dit geld ook vir gewone dissipels. Ons doen dinge die eerste slag reg. Uitnemendheid is ons wagwoord. Ons wil uitblink in ons lewe tot eer van die Here. Soos Oswald Chambers gesê het: “My utmost for His Highest.”

Want wat help dit ons wil die hele wêreld verander, maar ons verander nie die besonderhede van ons lewe nie? Wat help dit ons is nie betroubaar in ons werk, vriendskappe en huwelik nie? Wat help dit as ons noodleuens vertel en saam skinder? Of as ons ja nie ons ja is nie? Dan mis ons die hele punt. Juis deur doelgerigte en doelbewuste klein stappe te gee, groei die koninkryk van God alle ander koninkryke uit die pad. Woord vir woord, daad vir daad, gebed vir gebed, omgee vir omgee … só laat God sy koninkryk kom.

Dankie, Here, dat ek met my doodgewone lewe ongewone dinge vir U kan doen. Help my om alles wat ek doen na my beste vermoë te doen om U te eer. Gee aan my die waagmoed om saam met U die pad oor te steek na my naaste in nood. Een klein tree op ’n slag. Amen.