Ons God …

Lees Handelinge 10:44-48.

“Hierdie mense het net soos ons die Heilige Gees ontvang” (v 47).

Dit is moeilik begrypbaar dat God se mense se hart en hande destyds so tóé was wanneer hulle oor Hom gedink het. Óns God, sê hulle – en dan is daar ’n harde, eksklusiewe, uitsluitende klank in daardie ons. Dít word reeds ook in die Evangelies gefluister, maar in die Handelingeverhaal kom dit tot uitbarsting.

Hiér word die gelowiges se sondige geslotenheid ontbloot. Dit sou uiteindelik op die groot kerkvergadering in Handelinge 15 uitloop, waar die ou sakie amptelik uitgeklaar sou word. En dit ten spyte daarvan dat die boodskap ook in hierdie stukkie storie helder en duidelik is: Daar is geen hindernis hemel toe vir mense wat in Christus glo nie. Niemand durf ’n struikelblok in hul pad plaas nie. Daar is geen toelatingseksamen, geen proeftydperk, geen voorwaardes nie.

Ag, die ou Jode tog … dink ons soms. Hoe kan hulle so stik­sienig wees. So onoortuigbaar en so verbete klouend aan hul sie­nings, hul eng nasionalisme. Hulle is kamma verbaas oor God se ruim hart, terwyl hulle hul status as Jesusvolgelinge juis aan sy insluitende Gees te danke het.

Hoe begryp ’n mens hul optrede, hul gesindheid, as jy nie eens kan verstaan hoe hedendaagse gelowiges dieselfde doen nie? Hoe hulle, ons, steeds op soek gaan na kwessies wat medegelowiges verhinder om volledig deel van die geloofgemeenskap te word? Hoe hulle, ons, skreeu: Óns God!? Hoe hulle, ons, nie besef dat daardie sogenaamde god in alle opsigte ’n kleinletter-paaiboelie is nie? ’n Selfgeskepte karikatuur. Vir seker nié die God van die Bybel nie. Baie beslis nié Jesus Christus se Vader nie.

O God, U wat u wêreld so liefhet, U het selfs vir mý omarm. Ek kan dié genade byna nie glo nie.

Barend Vos


Word ’n Bybel-Boodskapper

Ondersteun Boodskap-Vir-Vandag

Help ons om gelowiges wêreldwyd digitaal met die boodskap van Jesus te bemoedig. Deur jou vrygewigheid sal jy hierdie daaglikse aanlyn inspirasie in mense se lewe moontlik maak.

KLIK HIER vir meer inligting oor hoe net R2 per dag 'n reuse-impak kan maak.

Hier is ’n getuienis oor wat Boodskap-Vir-Vandag vir mense beteken.

Ken wil dieper oor sy geloof nadink, en hy het vir ons hierdie e-pos gestuur: